Salgskonsulent til hjælpemiddelbranchen

Salgskonsulent til hjælpemiddelbranchen | Jobindex

Har du vindermentalitet og elsker du at sælge? Så har vi stillingen til dig.

TA Service søger en salgskonsulent til at sælge avancerede elektriske- og manuelle kørestole til offentlige kunder på Sjælland. Salgskonsulenten indgår i et stærkt salgsteam med dygtige og motiverede kolleger, og rapporterer til salgschefen.

Jobprofil

Salgskonsulenten har ansvaret for salg og servicering af Meyra/TA Service produkter til kunder på Sjælland, og skal være bosiddende i distriktet.

Salg:

  • Salg af koncernens avancerede, high-end elektriske- samt manuelle kørestole, gennem alle faser af salget.
  • Salg til offentlige kunder, der varetager Servicelovens bestemmelser.
  • Salgskonsulenten skal yde kompetent og faglig forsvarlig rådgivning, herunder både kende til virksomhedens tekniske løsningsmuligheder, men også kende til mobilitets problemstillinger og -løsninger. Opgaveløsningen foregår ofte i kørestolsbrugerens private hjem.
  • I forbindelse med salgsindsatsen skal salgskonsulenten benytte virksomhedens Navision, og herunder tilsikre en løbende opdatering af kundekartoteket.

Service:

  • Salgskonsulenten skal yde en høj grad af service både ved leverancer af produkter, men også hvis de solgte produkter skal videre konfigureres eller ombygges.
  • Salgskonsulenten forventes at kunne udføre små-reparationer og tilpasninger selvstændigt.
  • TA Service har opbygget en teknisk service organisation til tekniske reparationer.

Personprofil:

  • Du besidder et godt kommercielt drive, og ønsker at videreudvikle dig.
  • Salgskonsulenten skal have et vidende væsen, og have høj grad af troværdighed.
  • Disciplineret og tålmodig med gode samarbejdsevner.
  • Sætter en ære i at yde god service til interessenterne og kommunikerer ubesværet med virksomhedens interessenter.
  • Struktureret person, der kan planlægge sin egen salgsindsats.
  • Er dygtig til at overholde deadlines, og holde hovedet koldt i travle perioder.
  • Can-do-holdning
  • Team-player der også arbejder for teamet.

Kompetenceprofil:

  • Har brancheerfaring fra Med-Tech branchen og gerne kendskab til siddestillinger.
  • Stor fordel hvis man har tidligere salgserfaring med elektriske kørestole/Scootere eller har arbejdet med disse produkter i en kommunal hjælpeformidling.
  • Du har en god teknisk forståelse.
  • Kunne engelsk i skrift og tale.
  • Har en gerne en kompetencegivende, teknisk eller sundhedsfaglig uddannelse.
  • Erfaren IT bruger.

TA Service tilbyder gode arbejdsforhold, og gode muligheder for at udvikle dig.

Lyder dette spændende? Så send et opdateret CV og en motiveret ansøgning via nedenstående link "Søg jobbet online". Vi indkalder løbende til samtale, så skynd dig. Deadline for ansøgning er 30.06.2021.

Om T.A.Service

TA Service blev grundlagt af Torben Andersen i 1988. TA Service startede som enkeltmandsvirksomhed med konceptet at yde service, reparationer, samt modifikationer af hjælpemidler og elektriske kørestole til bevægelseshæmmede mennesker.

Siden 2005 har virksomheden fremstillet egne elektriske kørestole i egne produktionsfaciliteter i Tappernøje. TA Service er i dag en markant spiller på det danske marked for elektriske kørestole. Virksomheden har ambitiøse vækstplaner.

Virksomheden distribuerer kørestole til 10 eksportmarkeder i verden gennem egne distributører. T.A. Service har gennem tiden været finansiel stabil og har skabt gode forretningsmæssige resultater.

I august 2020 blev virksomheden overtaget af den tyske koncern, Meyra, og der er mange spændende koncerntiltag undervejs, der skal styrke forretningen.

Kundeservice medarbejder

 

Stillingsbetegnelse

KUNDESERVICE MEDARBEJDER indgår i et team med ansvar for kundeordrer og kundesupport på hjemmemarkedet samt på eksportmarkederne

Nøgleord

God kundeservice, teknisk forståelse

Arbejdssted

Tappernøje, vi foretrækker kandidater, der er bosiddende i nærområdet.

Virksomhedsbeskrivelse

TA. Service A/S blev grundlagt i 1988 som en enkeltmandsvirksomhed med konceptet at yde service, reparationer, samt modifikationer af hjælpemidler og elektriske kørestole til bevægelseshæmmede mennesker.

Siden 2005 har virksomheden fremstillet egne elektriske kørestole, og er i dag en velkonsolideret og markant spiller på det danske marked for elektriske kørestole. Virksomheden distribuerer kørestole til 10 eksportmarkeder gennem egne distributører.

I august 2020 blev virksomheden overtaget af den tyske koncern, Meyra gruppen, der har komplementerende produkter, der henvender sig til samme segment. Organisatorisk deler TA Service ressourcer med en af Meyra gruppens andre brands, Alu Rehab.

Der er i dag ca. 25 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Tappernøje knap 20 km fra Næstved.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktøren, Helle Kriegbaum på tlf.: 30101438

 

 

Stillingsbeskrivelse

Du får en alsidig fuldtidsstilling, hvor du kommer ind i et godt team og får god mulighed for at sætte dit præg på virksomheden og de nye arbejdsprocesser der skal implementeres for at realisere den ambitiøse internationale vækstplan, som de nye ejere af TA Service netop har initieret.

Med reference til direktøren, og din kundeservice kollega, som du kommer til at arbejde tæt sammen med i det daglige, får du en central funktion til at binde salget i Danmark og på eksportmarkederne sammen med planlægningen og produktionen.

Du bliver sammen med kundeserviceteamet ansvarlig for, at virksomheden leverer en god service til vores danske og internationale kunder. Arbejdsopgaverne er alsidige og indbefatter mail og telefonisk korrespondance, oprettelse og håndtering af ordrer, shipping papirer, lettere vareindkøb, samt diverse andre opgaver.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vore danske sælgere, samt få stor international berøring med vores internationale forretningspartnere.

Egenskaber

Du er en afbalanceret og struktureret person, der samtidig er tålmodig til at få løst opgaverne indenfor stramme deadlines.

Du er dygtig til at overholde deadlines og holde hovedet koldt i travle perioder. Du sætter en ære i at yde god service til diverse interessenter og kommunikerer ubesværet.

Erhvervserfaring

Du har mindst 10-15 års erfaring fra en lignende stilling i kundeservice, gerne indenfor Med-Tech, Care-Tech eller fødevarebranchen.

Sprogkundskaber/IT

Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale, og kan du begå dig på tysk, er det en stor fordel.

Det forventes, at du er en erfaren IT bruger og superbruger i ERP-systemer. Har du erfaring med Navision, er det et meget stort plus.

Løn

Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Du tilbydes

At være med på en spændende rejse, som starter netop nu, hvor du i denne meget alsidige og selvstændige stilling, har god mulighed for være med til at hjælpe bevægehæmmede til bedre mobilitet.

Sådan ansøger du   

Ansøgningsprocessen foregår ved at du ansøger direkte til Jobindex på dette link:

Kundeservicemedarbejder som indgår i et team med ansvar for kundeordrer og kundesupport på hjemmemarkedet samt på eksportmarkederne | Jobindex

Stillingen ønskes besat senest 1. juni gerne tidligere.

Vi indkalder løbende til samtale, men vil gerne modtage din ansøgning senest 8. maj 2021.

Ny Konsulent i TA Service

lars trekant

Lars Møller Madsen er i februar startet som konsulent hos TA-Service. Lars kommer med brancheerfaring og har allerede stort kendskab til både manuelle og elektriske kørestole, siddestillinger og ikke mindst samarbejdet med slutbrugere og fagpersoner. Lars vil servicere TA-Service´s kunder i midt- og nordjylland. Vi håber I vil tage godt imod Lars.

TA Service address

TA Service FB

Our address is

Centervej Syd 2
4733 Tappernøje Denmark
 
Our telephone number is: +45 56 72 57 77.
 
We look forward to meeting you